Loading...

Una Marca amb valor

La Fundació Mas Albornà té com a objecte la integració social i laboral de les persones amb discapacitats, trastorns mentals i amb risc d’exclusió.

Des d’Aquells nois tan simpàtics teníem clar que el nou logotip havia de ser molt més que una marca, una identitat amb valor social que transmetés integració, treball en equip, capacitat i creativitat.

Abans de començar a crear la nova marca, jugàvem amb un avantatge: que ja coneixíem l’organització gràcies a la participació en el 9 è Calendari Social on vam poder copsar la meravellosa tasca que desenvolupava Mas Albornà per a la integració de persones amb risc d’exclusió.

La nostra proposta es va basar en modernitzar l’antic logotip format per un trencaclosques passant-lo a un joc de Tetris. Aquest popular joc està disponible a molts mitjans electrònics i, com molts ja sabeu, consisteix a encaixar les diverses peces de Tetris per poder avançar.

El color vermell representa la peça que està en risc d’exclusió i les verdes, totes les persones que formen part de l’organització.