Loading...

Nova marcar turística per a Sant Sadurní d’Anoia.

DETALLS DEL PROJECTE

CLIENT: Ajuntament de Sant Sadurní d'Anoia

 

 

 

La nostra proposta va ser seleccionada per desenvolupar la nova imatge de la Capital del Cava d’entre una quinzena de projectes que van presentar diferents estudis i agències.

Qui no s’ha quedat mai mirant embadalit com pugen les bombolles del cava dins una copa?

En el món del cava la mida de la bombolla és un indicatiu de qualitat i la velocitat en què es desprèn ajuda a conèixer la criança del Cava. De gran bellesa, dinamisme i lleugeresa, les bombolles de cava ens van inspirar per desenvolupar la nova marca de la Capital del Cava.

El resultat ha estat una marca viva, que vol transmetre moviment, i que vam representar amb aquestes bombolles que ressegueixen la sinuosa forma de la S de Sant Sadurní. És una marca que evoca lleugeresa, plasmada amb el joc de transparències; una marca que expressa bellesa amb la serenitat proporcionada pel color daurat del cava. 

Tipus de projecte: Gràfic, Branding