Loading...

Una bona aposta pel teu negoci

Des de fa uns anys, l’aposta per l’e-commerce és una de les principals per la majoria de negocis: ens trobem a l’era digital i, la manca de temps sumada a la comoditat de comprar a cop de clic, ha fet proliferar aquests tipus de negocis de manera gairebé exponencial. Gegants com Amazon han estat els encarregats de generar un vincle de confiança amb els i les consumidores. Però el que més destaca és que la que potser és la marca més coneguda d’Inditex, Zara, ha apostat per ampliar molt més el seu mercat del gràcies a l’e-commerce: ara ja arriba a 106 països nous i en total, Zara té presència a 202 mercats.

Fins i tot, s’ha incorporat botiga a algunes xarxes socials, com Facebook o Instagram: es disposa el producte amb el preu i des d’allí es pot comprar, no cal abandonar la página per entrar a la botiga: les aplicacions ja t’hi adrecen. Però la cosa tot just comença aquí! Obrir una botiga online no és sinònim de començar a vendre sense fer res, l’has de promocionar! Com ho pots fer? Hi ha diverses maneres, has de tenir en compte que per donar un bon impuls inicial al teu comerç, hauràs de pagar per publicitat, ja sigui a Google Adwords, amb màrqueting d’afiliació o bé a les xarxes socials (a banda de preparar contingut dirigit a la botiga). En resum, que necesites una bona estratègia de màrqueting per aconseguir bons resultats.

Els comerços digitals són el present i el futur, per aquest motiu alguns dels nostres clients han confiat en nosaltres perquè els muntem el seu e-commerce: per la casa rural El Molí Blanc hem organitzat el sistema de reserves online i a Perinet Winery i a Dekantium els vam obrir la botiga online, entre d’altres.

Tens un negoci i estàs pensant en oferir els teus productes per internet? Contacta’ns, estarem encantats de donar-te un cop de mà!