Una imatge fresca i de proximitat per a Càrniques Masó.
DETALLS DEL PROJECTE
CLIENT: CÀRNIQUES MASÓ
Masó es posa en contacte amb Aquells nois tan simpàtics perquè vol millorar la seva comunicació. L’antiga identitat necessitava renovar-se, ja que no reflectia els valors d’una marca creada el 1940.
Abans de començar a plantejar la nova identitat, organitzem diverses sessions tant a les botigues com a la fàbrica central per impregnar-nos de la filosofia de l’empresa. Després de diverses sessions de brainstorming proposem una renovació total de la identitat amb un claim que sintetitza el seu principal valor com a marca: fresc i de proximitat. A més, dissenyem una arquitectura de marca, més potent i consolidada que encaixa perfectament amb els diferents productes de Masó i que evoca a la filosofia i el posicionament de l’empresa.
Un cop definit el fonament de la nova identitat i el to de comunicació de Masó, dissenyem totes les peces de comunicació per a les botigues i per millorar la seva presencia on-line.