Estratègia de comunicació, nova identitat i disseny de la nova botiga de Barcelona.
DETALLS DEL PROJECTE
CLIENT: PERALBA
Comercial Peralba és una empresa de distribució de material fundada l ‘any 1975 i ubicada a Berga amb 8 botigues distribuïdes per la Catalunya central.
L’empresa familiar ens demana un repte molt interessant: millorar la seva identitat corporativa, construir una marca més forta, clara i ben estructurada davant el repte d’obrir una botiga a Barcelona.
Primer de tot actualitzem el naming traient la paraula comercial i deixant el cognom de la família: Peralba. L’antiga marca tenia un imagotip representat per una C i una P. La nostra proposta es basa en conservar la P de Peralba com a símbol, representat amb 3 quadres de colors terrosos i vermellosos. Mantenim el vermell com a color principal i utilitzem la tipografia DIN Pro en minúscula evocant al caràcter proper de la marca.
A partir de la marca creem tota l’estratègia de comunicació amb el desenvolupament de la papereria, pàgina web, xarxes socials, newsletters, flota de vehicles, marxandatge, catàlegs, flyers promocionals i disseny de la botiga de Barcelona.